fbpx

De afgelopen weken zijn we hard aan de slag geweest om www.kelvi.nl te optimaliseren. Het design, de teksten, de foto’s maar ook de klantreis op de website hebben we onder handen genomen.

Niet zomaar, natuurlijk op basis van data.

Een online meubelshop is niet zomaar een webshop. Deze moet kunnen concurreren met ‘fysieke’ meubelwinkels. En dat was precies de vraag van onze klant, Kelvi.
Op basis van een grondig vooronderzoek hebben we kunnen vaststellen dat de meeste mensen nog steeds de voorkeur geven aan het winkelen van meubels in de winkel. Met name stoelen en banken.

Het doel van www.kelvi.nl was om het zo eenvoudig en gebruiksvriendelijk te maken om online meubels te kopen. En daarvoor dient het ‘vriendelijke’ design.

Ons doel: de online shopper helpen om de informatie over het product zo snel mogelijk te vinden en hem of haar helpen om meer gedetailleerde informatie over het product te zien.
• Op de homepage begint de klantreis. Er zijn keuzes p[ basis van stijlen, categorieën of enkele items.
• Voor een goed beeld hebben we de Instagram-links onderaan de pagina toegevoegd. Aan de onderkant kunnen mensen kijken wat er vandaag de dag aan nieuw meubilair op Instagram staat. De link van de foto’s leidt hen naar de instagram-pagina.

De website staat, de basis staat. Nu gaan we fase 2 in, waarin we meer verkeer naar de website willen trekken en de klantreis (en daarbij behorende conversie) optimaliseren.

Rocketstyle
P.C. Staalweg 12
3721TJ, Bilthoven

T: 030 – 207 20 47
E: info@rocketstyle.nl